W dniach 6-8.06.2018r., klasy VIF, VIIF i VIIB, udały się na wycieczkę do Warszawy.
W trakcie spaceru z przewodnikiem zobaczyliśmy m. in. Zamek Królewski, Plac Zamkowy, Stare Miasto, Pomnik Małego Powstańca, Pałac Prezydencki i Grób Nieznanego Żołnierza. Z tarasu widokowego Pałacu Nauki i Kultury obejrzeliśmy panoramę stolicy.

W drugim dniu odwiedziliśmy Centrum Pieniądza NBP - jest to nowoczesne, multimedialne muzeum, w którym poznać można historię pieniądza. Tutaj można przekonać się ile miejsca zajmuje milion złotych w banknotach oraz sprawdzić swoją tężyznę fizyczną podnosząc prawdziwą sztabkę złota.
Kolejno zwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik - multimedialne muzeum, w którym można, a nawet trzeba, dotykać eksponatów i samodzielnie wykonywać eksperymenty, przekonać się, że nauka to fascynująca przygoda. Następnie zobaczyliśmy Planetarium, które wywiera wrażenie dryfowania w przestworzach i obserwowania galaktyki z kabiny statku kosmicznego.
Kolejnym punktem zwiedzania było Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie upamiętniono wydarzenia z 1944 roku.
W dniu trzecim udaliśmy się z wizytą na największy stadion w Polsce - PGE Narodowy.
Następnie spacer po najpiękniejszym ogrodzie stolicy – Łazienkach Królewskich. Wśród ciekawych założeń ogrodowych zobaczyliśmy m.in. Pałac na Wodzie, Starą Oranżerię oraz najsłynniejszy na świecie pomnik Fryderyka Chopina. Spotkaliśmy stałych mieszkańców tego parku, wiewiórki i pawie.
Następnie weszliśmy do Sejmu gdzie poczuliśmy się jak posłowie na Sali posiedzeń.
Nocleg w Zajeździe Derby pozostawił też bardzo miłe wspomnienia. Warto było zobaczyć naszą stolicę – Warszawę.